Dear visitor, welcome to Legend: Legacy of the Dragons Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
RE: aylık olay
Ekim ayının sonunda gelecek, malum cadılar bayramı muhabbeti var.EKIM ayı bıtıyor aylık olay gelmıyecekmı
It's better to be silent and be thought a fool than to speak and remove all doubt. What's even better is to weaponize your words to destroy anyone who dares challenge you.
cekılıs :)
http://warofdragons.com/artifact_info.ph…ct_id=658874040
bugun hem bayram hem cekılısten kazanmanın mutlulugunu yasıyorum
bugun hem bayram hem cekılısten kazanmanın mutlulugunu yasıyorum
Magmar oyunuculardan yardım talebim var. Benim lvl e uygun olan oyunculardan.
Mouth of Darkness instance yaratığı olan http://warofdragons.com/bot_info.php?artikul_id=2540 kesmem gerekiyor. Tek başıma yapamıyorum. Bu instance yüzünden bekleyen 3 görevim var. Eğer aranızda bu instance yi yapan kişiler varsa, tek sefere mahus beni takıma alabilirler mi?
ya da bildiğiniz bir takım varsa, bana söyleyebilir misiniz? onlarla konuşayım, belki beni takıma alırlar.
yardımcı olmak isteyen veya olan herkese şimdiden teşekkür ederim.
Mouth of Darkness instance yaratığı olan http://warofdragons.com/bot_info.php?artikul_id=2540 kesmem gerekiyor. Tek başıma yapamıyorum. Bu instance yüzünden bekleyen 3 görevim var. Eğer aranızda bu instance yi yapan kişiler varsa, tek sefere mahus beni takıma alabilirler mi?
ya da bildiğiniz bir takım varsa, bana söyleyebilir misiniz? onlarla konuşayım, belki beni takıma alırlar.
yardımcı olmak isteyen veya olan herkese şimdiden teşekkür ederim.
yenı savas alanları
Battle in Caves, year 386....Clash in the Temple, year 283 herkese ıyı oyunlar benım bır sorum olacak bu savas alanlarına gııryoruz ıyı guzel ama olay zamanları kazandınız yazan seylerı bıze vermıyor
o yuzden kazandınız yazısını kaldırmanızı yada kazandıysak bır odul sıkke v b seylerı savas bıttıkten sonra cantamızda bulmayı ısıtıyorum.Olmaz vermıyoruz dıyorsanızda bu kazandınız yazısını bız gormeyelım .
o yuzden kazandınız yazısını kaldırmanızı yada kazandıysak bır odul sıkke v b seylerı savas bıttıkten sonra cantamızda bulmayı ısıtıyorum.Olmaz vermıyoruz dıyorsanızda bu kazandınız yazısını bız gormeyelım .
The battles for the ships with fir trees
bu görev bende görünmüyor aksakalda . nedenini bilen var mı ? yoksa yanlış yere mi bakıyorum The battles for the ships with fir trees
bu görev bende görünmüyor aksakalda . nedenini bilen var mı ? yoksa yanlış yere mi bakıyorum The battles for the ships with fir trees
sanırım gemi savaşı bu location kısmında en solda bulunan simge var bir tane ona tıkla ordan geçiyorsun bölgeye belirlenmiş saatlerde
Yeni Destek Ekibi (Support) Sistemi
Öncelikle herkese merhaba,
Destek ekibine sorgu göndermek, yapılan son güncelleme ile değişti. Yani, artık eskiden yaptığımız gibi sorgu oluşturamıyoruz. Yeni sisteme hesaplarımızı nasıl taşıyacağımızı ve sorgu oluşturacağımızı göstereceğim. Lütfen bu işlemi Google Chrome gibi tarayıcılar vasıtası ile yapalım.
1. İlk önce ekranımızın sağ üst köşesinde bulunan "Infoportal" işaretine tıklıyoruz (yeşil fonlu soru işareti).
2. Buradan "Technical Support" maddesine tıklıyoruz.
3. Sonraki ekranda kendi sorunumuza en uygun olan kutucuğa tıklıyoruz.
4. Gelen ekrandan sorgumuzu seçiyoruz. Eğer sorunumuzu açıklayan herhangi bir seçenek yoksa, belirtilen sorgulardan herhangi birini de seçebiliriz.
5. Bu kısımda açıklamanın altında bulunan "Still have questions? Ask our experts" kısmına tıklıyoruz.
6. Buraya tıklayınca bizden giriş yapmamızı isteyecek. Eski destek ekibinin sayfasına girdiğimiz "e-posta" ve "şifre"mizi buraya yazarak giriş yapıyoruz , şayet eskiden de hesabımız yok ise "Kaydol" kısmından yeni bir hesap açıyoruz.
7. Ekrana gelen uyarı mesajında "Kullanıcı Sözleşmesi"ni ve "Gizlilik Politikası"nı onayladığımızı gösteren kutucuğa işaret atıyoruz ve "Continue" yazısına tıklıyoruz.
8. Hesabımızın başarıyla taşındığına dair bilgilendirme metni ekranımıza geldikten sonra "Continue" yazısına tıklayarak devam ediyoruz.
9. Son olarak, bu şekilde yeni bir ekran açılacak. 1 numaralı kutucuğa kendi sorumuzu da yazabiliriz. 2 numaralı kutucuğa sorunumuzu anlatan bir yazı yazmamız gerekiyor. 3 numaralı kutucuğa gerekli ise ekran görüntülerimizi ya da eklemek istediğimiz farklı dosyalarımızı ekliyoruz (video gibi). 4 numaralı "Send" kutucuğuna tıklayarak sorgumuzu göndermiş oluyoruz.
Sorgu Verildikten Sonra Takip Nasıl Yapılır?
1. Ekranın üst kısmında bulunan "My Tickets" yazısına tıklıyoruz ya da tercihen ekranın sağ üst köşesinde bulunan hesap adımıza tıklayıp, açılan kısımdan "My Tickets" yazısını seçebiliriz.
Bu kısımda "All", devamındaki sekmelerin hepsini; "New", yeni açtığımız sorguları; "In the queue", destek ekibi tarafından yanıt sırasına alınan sorgularımızı; "Done", artık üzerinde herhangi bir şey gerçekleşmeyecek olan sorgularımızı; "Answered", yanıtlanmış olan sorgularımızı; "In progress", devam eden sorgularımızı (muhtemelen destek ekibi tarafından bir kez ya da daha fazla yanıtlanan fakat bizim halen iletişimde olduğumuz sorgular); "Closed", destek ekibi tarafından kapatılan sorgularımızı; "Closed by User", bizim kapattığımız sorguları; "Archive" ise daha önce bize ait olan tüm sorguları ifade eder.
Not: Resimlerin sayfaya sığmaması sorunu, sayfanın henüz tam olarak yüklenmemiş olmasından kaynaklanmaktadır. İnternet hızınıza bağlı olarak 1 dakika içerisinde sayfaya sığacak boyuta dönüşecektir.
Rehber ile ilgili aklınıza takılan herhangi bir soru olursa; bana forumdan özel mesaj, oyun içi posta veya sohbet yolu ile, hiç çekinmeden ulaşabilirsiniz. Herkese iyi oyunlar dilerim!
Destek ekibine sorgu göndermek, yapılan son güncelleme ile değişti. Yani, artık eskiden yaptığımız gibi sorgu oluşturamıyoruz. Yeni sisteme hesaplarımızı nasıl taşıyacağımızı ve sorgu oluşturacağımızı göstereceğim. Lütfen bu işlemi Google Chrome gibi tarayıcılar vasıtası ile yapalım.
1. İlk önce ekranımızın sağ üst köşesinde bulunan "Infoportal" işaretine tıklıyoruz (yeşil fonlu soru işareti).
2. Buradan "Technical Support" maddesine tıklıyoruz.
3. Sonraki ekranda kendi sorunumuza en uygun olan kutucuğa tıklıyoruz.
4. Gelen ekrandan sorgumuzu seçiyoruz. Eğer sorunumuzu açıklayan herhangi bir seçenek yoksa, belirtilen sorgulardan herhangi birini de seçebiliriz.
5. Bu kısımda açıklamanın altında bulunan "Still have questions? Ask our experts" kısmına tıklıyoruz.
6. Buraya tıklayınca bizden giriş yapmamızı isteyecek. Eski destek ekibinin sayfasına girdiğimiz "e-posta" ve "şifre"mizi buraya yazarak giriş yapıyoruz , şayet eskiden de hesabımız yok ise "Kaydol" kısmından yeni bir hesap açıyoruz.
7. Ekrana gelen uyarı mesajında "Kullanıcı Sözleşmesi"ni ve "Gizlilik Politikası"nı onayladığımızı gösteren kutucuğa işaret atıyoruz ve "Continue" yazısına tıklıyoruz.
8. Hesabımızın başarıyla taşındığına dair bilgilendirme metni ekranımıza geldikten sonra "Continue" yazısına tıklayarak devam ediyoruz.
9. Son olarak, bu şekilde yeni bir ekran açılacak. 1 numaralı kutucuğa kendi sorumuzu da yazabiliriz. 2 numaralı kutucuğa sorunumuzu anlatan bir yazı yazmamız gerekiyor. 3 numaralı kutucuğa gerekli ise ekran görüntülerimizi ya da eklemek istediğimiz farklı dosyalarımızı ekliyoruz (video gibi). 4 numaralı "Send" kutucuğuna tıklayarak sorgumuzu göndermiş oluyoruz.
Sorgu Verildikten Sonra Takip Nasıl Yapılır?
1. Ekranın üst kısmında bulunan "My Tickets" yazısına tıklıyoruz ya da tercihen ekranın sağ üst köşesinde bulunan hesap adımıza tıklayıp, açılan kısımdan "My Tickets" yazısını seçebiliriz.
Bu kısımda "All", devamındaki sekmelerin hepsini; "New", yeni açtığımız sorguları; "In the queue", destek ekibi tarafından yanıt sırasına alınan sorgularımızı; "Done", artık üzerinde herhangi bir şey gerçekleşmeyecek olan sorgularımızı; "Answered", yanıtlanmış olan sorgularımızı; "In progress", devam eden sorgularımızı (muhtemelen destek ekibi tarafından bir kez ya da daha fazla yanıtlanan fakat bizim halen iletişimde olduğumuz sorgular); "Closed", destek ekibi tarafından kapatılan sorgularımızı; "Closed by User", bizim kapattığımız sorguları; "Archive" ise daha önce bize ait olan tüm sorguları ifade eder.
Not: Resimlerin sayfaya sığmaması sorunu, sayfanın henüz tam olarak yüklenmemiş olmasından kaynaklanmaktadır. İnternet hızınıza bağlı olarak 1 dakika içerisinde sayfaya sığacak boyuta dönüşecektir.
Rehber ile ilgili aklınıza takılan herhangi bir soru olursa; bana forumdan özel mesaj, oyun içi posta veya sohbet yolu ile, hiç çekinmeden ulaşabilirsiniz. Herkese iyi oyunlar dilerim!
Terazinin eksilen kefesi.
This post has been edited 3 times, last edit by "- Clamatis -" (May 22nd 2020, 1:14pm)
buraya kadarmış
buraya kadarmış arkadaslar,benı tanıyan tanımayan herkese kal saglıcakla,dalga gecer gıbı keyfı ceza verıyorlar cezamın sebebı log kayıtlarımda bulunan tr serverındekı nıkler 5 sene sonra akılları basına gelmıs,
Allaha emanet olun...
Allaha emanet olun...
'' Karanlıga küfür edeceğine bir mumda sen yak. ''
Eklenen Yeni Kural
Oyun yöneticileri tarafından konulan ve şuan itibariyle geçerli olan kural aşağıdaki gibidir:
"Başka bir kişinin ciddi bir şekilde hesap gelişimini, oynamasını ve ilerlemesini durdurmak amaçlı multi hesap açıp lot hırsızlığı yapmak artık Yıkıcı Davranış (destructive action) olarak nitelendirilecektir. Bu madde yakın zaman içerisinde de "Oyun Kuralları" bölümüne eklenecektir."
Not: Gelişigüzel lot hırsızlığı "yasak değildir". Buradaki kural ihlali, lot hırsızlığının belli kişilere karşı kasten yapılmasından kaynaklanmaktadır.
"Başka bir kişinin ciddi bir şekilde hesap gelişimini, oynamasını ve ilerlemesini durdurmak amaçlı multi hesap açıp lot hırsızlığı yapmak artık Yıkıcı Davranış (destructive action) olarak nitelendirilecektir. Bu madde yakın zaman içerisinde de "Oyun Kuralları" bölümüne eklenecektir."
Not: Gelişigüzel lot hırsızlığı "yasak değildir". Buradaki kural ihlali, lot hırsızlığının belli kişilere karşı kasten yapılmasından kaynaklanmaktadır.
Terazinin eksilen kefesi.
Pırlanta Belgeleri (Diamond Certificates) Hakkında
Yaşanılan son olaylarda bazı oyuncuların finansal kâr elde etmek amacıyla Pırlanta Belgelerini kötüye kullandığı görüldü. Bu sebepten dolayı, bu tür işlemleri açıklığa kavuşturmak adına aşağıdaki kural eklendi:
Bir pırlanta belgesi aynı bireyler arasında yalnızca bir kez alınıp satılabilir. Aynı belgeyi başka bir kişiye önce düşük fiyattan satıp daha sonra yüksek fiyattan geri satın almak yasaktır. Bu işlem; ihale, oyun içi posta, mübadele, sağ tıktaki alışveriş fonksiyonu, hanlık kasası ve 3. kişilerce yapılan alışverişleri de kapsar.
Aynı belgenin aynı kişilerce finansal kâr amacıyla tekrarlı kullanımı yasaktır.
Fakat bu kural, belgelerin farklı kişilere satılmasını yasaklamamaktadır. Bununla beraber, oyuncular kendilerine hediye edilen pırlanta belgelerini de satabilirler.
Not: Bu ve bunun gibi yeni eklenen kurallara göz atmak için burayatıklayabilirsiniz. Sorularınız olursa bana ya da herhangi bir muhafıza çekinmeden, posta, özel sohbet, forum mesajı yoluyla sorularınızı sorabilirsiniz.
Bir pırlanta belgesi aynı bireyler arasında yalnızca bir kez alınıp satılabilir. Aynı belgeyi başka bir kişiye önce düşük fiyattan satıp daha sonra yüksek fiyattan geri satın almak yasaktır. Bu işlem; ihale, oyun içi posta, mübadele, sağ tıktaki alışveriş fonksiyonu, hanlık kasası ve 3. kişilerce yapılan alışverişleri de kapsar.
Aynı belgenin aynı kişilerce finansal kâr amacıyla tekrarlı kullanımı yasaktır.
Fakat bu kural, belgelerin farklı kişilere satılmasını yasaklamamaktadır. Bununla beraber, oyuncular kendilerine hediye edilen pırlanta belgelerini de satabilirler.
Not: Bu ve bunun gibi yeni eklenen kurallara göz atmak için burayatıklayabilirsiniz. Sorularınız olursa bana ya da herhangi bir muhafıza çekinmeden, posta, özel sohbet, forum mesajı yoluyla sorularınızı sorabilirsiniz.
Terazinin eksilen kefesi.
Selamlar herkese uzun zamandır oynamıyordum tekrardan döndüm oyuna
Şuanki rütbem savaşçı ve ben rütbeye ağırlık vermek istiyorum onun haricinde biraz da para sıkıntısı var ne önerirsiniz acaba bana ?
çoğu kişi 11 level olup ondan sonra yolunu çizmiş bir çok kişiden duydum bunu sizce yapılır mı? teşekkürler
Şuanki rütbem savaşçı ve ben rütbeye ağırlık vermek istiyorum onun haricinde biraz da para sıkıntısı var ne önerirsiniz acaba bana ?
çoğu kişi 11 level olup ondan sonra yolunu çizmiş bir çok kişiden duydum bunu sizce yapılır mı? teşekkürler
Selamlar hoş geldin, 11 olana kadar küre kırıp para kasabilirsin. Büyücü olduktan sonra da zaten rütbeni levelinle eşitlemek çok kolay olacaktır.Selamlar herkese uzun zamandır oynamıyordum tekrardan döndüm oyuna
Şuanki rütbem savaşçı ve ben rütbeye ağırlık vermek istiyorum onun haricinde biraz da para sıkıntısı var ne önerirsiniz acaba bana ?
çoğu kişi 11 level olup ondan sonra yolunu çizmiş bir çok kişiden duydum bunu sizce yapılır mı? teşekkürler
Dr Hanasomay
Evet yapılır, yapılıyor da, ve yapacaklar da. 11. Seviye olunca tabii ki de büyülü bir şekilde kimse rütbe falan almıyor, sadece imkanlar artıyor, o imkanları kullanırsan sen de herkes gibi yapabilirsin. Düşük seviyelerde beklemek hatadır. O hatayı yapma.Selamlar herkese uzun zamandır oynamıyordum tekrardan döndüm oyuna
Şuanki rütbem savaşçı ve ben rütbeye ağırlık vermek istiyorum onun haricinde biraz da para sıkıntısı var ne önerirsiniz acaba bana ?
çoğu kişi 11 level olup ondan sonra yolunu çizmiş bir çok kişiden duydum bunu sizce yapılır mı? teşekkürler
It's better to be silent and be thought a fool than to speak and remove all doubt. What's even better is to weaponize your words to destroy anyone who dares challenge you.
Oyuna başladık neyse 6/1 silah, yay alıcaz falan bi baktık direk satışı kaldırmışlar artık parçacıklarla alınıyor. Oyuna ara verdim geldim elimde 3'er parça var şimdi de görüyoruz ki parçalarla alma da kalkmış. Oyun yönetimi dalga mı geçiyor? Oyuna daha ne kadar muzdarip insan eklenecek? Bir de novice chest denen zıkkımı getirmişler. Kırmızı silah yay olmadan biz bu paypallerları nasıl yeneceğiz? Adamın silahının verdiği güce bakar mısın? Hadi p2w'in arttı ulan emeğiyle yükselmenin de önüne geçmeyin be kardeşim. Süreli alsak rün ve mould atma masrafı çıkacak her ay. Sizi sıkıntıya sokan neydi de kaldırma kararı aldınız? Şaka gibi.
Oyuna başladık neyse 6/1 silah, yay alıcaz falan bi baktık direk satışı kaldırmışlar artık parçacıklarla alınıyor. Oyuna ara verdim geldim elimde 3'er parça var şimdi de görüyoruz ki parçalarla alma da kalkmış. Oyun yönetimi dalga mı geçiyor? Oyuna daha ne kadar muzdarip insan eklenecek? Bir de novice chest denen zıkkımı getirmişler. Kırmızı silah yay olmadan biz bu paypallerları nasıl yeneceğiz? Adamın silahının verdiği güce bakar mısın? Hadi p2w'in arttı ulan emeğiyle yükselmenin de önüne geçmeyin be kardeşim. Süreli alsak rün ve mould atma masrafı çıkacak her ay. Sizi sıkıntıya sokan neydi de kaldırma kararı aldınız? Şaka gibi.
Merhaba,
6/1 sağlamlığı olan kırmızı eşyalar kaldırıldı ve yerine 99/1 kırmızı eşyalar getirildi. Bu eşyaları Erdur Ore ve birkaç malzeme ile üretebilirsiniz. Elinizde kırmızı eşya parçası kaldıysa aylık gelen çarşıda değer kaybı olmadan altına çevirebilirsiniz. İyi oyunlar.
Terazinin eksilen kefesi.