Intermediate
Location: I am in a happy world full of animals without narcissists and bad people.
Occupation: Teacher
Intermediate
Location: I am in a happy world full of animals without narcissists and bad people.
Occupation: Teacher
Admin Feedback - Yönetici Geri Bildirimi
General issues - Genel konular
Discord'dan yönetici geri bildirimi Nisan 2023
S: Secret of the ocean amulet efectini bir saat olarak veya iki kullanımlık olarak 1'er saat olmak üzere dönüştürmek için bir tarif var mı?
C: Elt cube'a kırmızı bir "Wonderful Secrets of the Ocean Amulet" ve 500 "Quicksilver" ekleyerek iki adet mor "Treasured Secrets of the Ocean Amulet" elde edilebilecek bir tarif ekleyeceğiz.
S: Lütfen karışıklıkları önlemek için güç ve onur kutsamalarını efekt listesine ekleyin.
C: Bunu değerlendireceğiz, ancak bununla ilgili bazı zorluklar olabilir.
S: Lütfen enerji iksirlerinin maksimum enerji limitini arttırın. Arazileri sadece iksirlerle yükseltmek çok zor.
C: Bu şu anda teknik olarak mümkün değil.
S: Lütfen doggy treats kullanırken kennels'da birden fazla canavarı öldürebilme özelliğini ekleyin.
C: Şu anda kennels için çalışma şeklini değiştirmek gibi bir planımız yok.
S: Lütfen gizli maskenin (hidden mask) bizim seçtiğimiz oyunculara açık olması için bir filtre seçeneği ekleyebilir misiniz? Örneğin, klan, arkadaşlar.
C: Bunu gelecekte değerlendireceğiz.
S: Lütfen avlan kısmında daha fazla filtreleme seçeneği ekleyin: Kaynakları ve canavarları beceri seviyesine göre filtreleyebilmek için.
C: Evet, avlan kısmında canavarları ve kaynakları filtrelemekle ilgili bazı fikirlerimiz var. Bunun üzerinde çalışıyoruz.
S: Çiftlerin (Oyun içinde evli olan çiftler) ortak banka kutuları aracılığıyla eşya takası yapabilmesini ve devredilemeyen eşyaların transfer edilebilmesini ekleyebilir misiniz?
C: Eşyaları başka bir oyuncuya transfer etmenin kuralları ve bir sınırı vardır. Evli çiftler için bir istisna yaparsak - sadece bu değiş tokuşa izin vermek için oyunda kaç tane sahte evli çift olacağını hayal edin.
S: Kısayol tuşlarını tercih ettiğimiz tuşlara bağlayabilir miyiz? Ayrıca, yaylar için kısayol tuşları oluşturmak mümkün mü?
C: Yaylar için kısayol tuşları uygulama planlarımız var. Bizi takip etmeye devam edin.
S: İhale/mübadelede new name certificate (yeni isim sertifikaları) gibi ürünlerin satışı neden mümkün değil?
C: Çünkü bu kişiselleştirilmiş bir hizmettir.
S: HTML5 istemcisi ne zaman kullanıma sunulacak?
C: Üzerinde çalışıyoruz. Ne yazık ki bazı fikirleri gerçekleştirmek uzun zaman alıyor.
S: Cliente, bütün cepleri aynı anda görme, otomatik geçiş yapmak vb gibi HTML5 özellikleri ekleyebilir misiniz?
C: Hayır, bunlar HTML sürümünün özellikleridir. Bu özellikler Flash istemcisinde çalışmayacaktır.
S: Past battlegrounds (Geçmiş savaş alanlarının) dövüş linklerinin oyun içi sohbete gönderilmesine izin verin.
C: Bunu yapmak artık mümkün.
S: Scroll of Destruction (Yıkım parşömenlerini) quivers öğelerini yıkması için izin verir misiniz?
C: Quivers yok ederken ne tür eşyalar almak istersiniz? Kristaller mi? Bunu bir düşünelim.
S: Lütfen oyuncuların yükseltilmiş evcil hayvanların görünümünü seçmesine izin verin (bazı evcil hayvanlar görünüm olmadan daha iyi görünür).
C: Bu teknik olarak mümkün değil.
Events/Reputation / (Etkinlikler/İtibar)
S: Savaş alanı eksikliği nedeniyle vision interpreters kırmızı madalyasını tamamlamak imkansız. Bunu tamamlayabilmek için görevi yeniden düzenlemeyi deneyebilir misiniz?
C: Bu konudaki seçenekleri zaten değerlendiriyoruz
S: Luck glow etkinliğinde ödül havuzu amaca yönelik olacak şekilde güncellenebilir mi?
C: Etkinliğe daha fazla ödül ekleme planlarımız var.
S: Değerli sandıkların ödül havuzu daha alakalı olacak şekilde güncellenebilir mi? Superprizes artık çok daha düşük değerde.
C: Yakın zamanda sandıklar için legendary items (efsanevi eşyaların) eklendiği genel bir güncelleme yapıldı. Yeni superprizes eklemek için henüz çok erken.
S: Lütfen nadir kartları kart esansına dönüştürmemize izin verin, örneğin şansa bağlı olarak nadir kart başına
5-10 gibi. Bu, eski kartlara daha yüksek bir değer kazandıracak ve sınırlı bulunabilirliği olan kart esanslarının fiyatını düşürecektir.
C: Şu anda bunu uygulamak çok zor.
Player vs. Player - Oyuncu Oyuncuya karşı
S: Meridian vaults'u canlandırmak için değişiklikler yapmayı deneyebilir misiniz? Ayrıca, RU sunucuları ile ortak dövüş alanları etkinliğimiz olacak mı?
C: Storm in Meridian Vaults için bir güncelleme hazırlıyoruz. Ve RU sunucuları ile sunucular arası savaş alanları, kontrolümüz dışındaki nedenlerden dolayı şu anda mümkün değil.
S: Savaş alanları aşırı efekt kullananlar ve savaşları oyalayanlardan dolayı sık sık zorlaşıyor. Oyuncular üzerindeki efektleri sınırlandırmak için storm in the arena gibi etkinlikler yapabilir misiniz?
C: Kısa bir süre önce arenada sınırlı sayıda savaş efekti içeren bir Storm eventi başlattık. Şu anda geliştirilmekte olan benzer bir etkinlik yok.
S: Plateau of Silence storms eventindeki sonsuz oyalama nedeniyle, vuruşlar arası bekleme süresi 10 saniyeye düşürülebilir mi?
C: Teknik olarak mümkün değil.
S: Kazananlar/Kaybedenler için dağıtılacak bir altın havuzu ekleyerek savaş alanlarını canlandırmayı deneyebilir miyiz?
C: Savaş alanlarında bu tür teknikleri kalıcı veya geçici olarak uygulamayı planlamıyoruz.
S: Daha az katılımcıyla başlayan savaş alanları rakip takıma büyük avantaj sağlıyor, örneğin Caves 386'da. Bunu dengelemek için bir şeyler yapılabilir mi?
C: Bunun nasıl düzeltilebileceğini düşünelim.
Discord'dan yönetici geri bildirimi Nisan 2023
S: Secret of the ocean amulet efectini bir saat olarak veya iki kullanımlık olarak 1'er saat olmak üzere dönüştürmek için bir tarif var mı?
C: Elt cube'a kırmızı bir "Wonderful Secrets of the Ocean Amulet" ve 500 "Quicksilver" ekleyerek iki adet mor "Treasured Secrets of the Ocean Amulet" elde edilebilecek bir tarif ekleyeceğiz.
S: Lütfen karışıklıkları önlemek için güç ve onur kutsamalarını efekt listesine ekleyin.
C: Bunu değerlendireceğiz, ancak bununla ilgili bazı zorluklar olabilir.
S: Lütfen enerji iksirlerinin maksimum enerji limitini arttırın. Arazileri sadece iksirlerle yükseltmek çok zor.
C: Bu şu anda teknik olarak mümkün değil.
S: Lütfen doggy treats kullanırken kennels'da birden fazla canavarı öldürebilme özelliğini ekleyin.
C: Şu anda kennels için çalışma şeklini değiştirmek gibi bir planımız yok.
S: Lütfen gizli maskenin (hidden mask) bizim seçtiğimiz oyunculara açık olması için bir filtre seçeneği ekleyebilir misiniz? Örneğin, klan, arkadaşlar.
C: Bunu gelecekte değerlendireceğiz.
S: Lütfen avlan kısmında daha fazla filtreleme seçeneği ekleyin: Kaynakları ve canavarları beceri seviyesine göre filtreleyebilmek için.
C: Evet, avlan kısmında canavarları ve kaynakları filtrelemekle ilgili bazı fikirlerimiz var. Bunun üzerinde çalışıyoruz.
S: Çiftlerin (Oyun içinde evli olan çiftler) ortak banka kutuları aracılığıyla eşya takası yapabilmesini ve devredilemeyen eşyaların transfer edilebilmesini ekleyebilir misiniz?
C: Eşyaları başka bir oyuncuya transfer etmenin kuralları ve bir sınırı vardır. Evli çiftler için bir istisna yaparsak - sadece bu değiş tokuşa izin vermek için oyunda kaç tane sahte evli çift olacağını hayal edin.
S: Kısayol tuşlarını tercih ettiğimiz tuşlara bağlayabilir miyiz? Ayrıca, yaylar için kısayol tuşları oluşturmak mümkün mü?
C: Yaylar için kısayol tuşları uygulama planlarımız var. Bizi takip etmeye devam edin.
S: İhale/mübadelede new name certificate (yeni isim sertifikaları) gibi ürünlerin satışı neden mümkün değil?
C: Çünkü bu kişiselleştirilmiş bir hizmettir.
S: HTML5 istemcisi ne zaman kullanıma sunulacak?
C: Üzerinde çalışıyoruz. Ne yazık ki bazı fikirleri gerçekleştirmek uzun zaman alıyor.
S: Cliente, bütün cepleri aynı anda görme, otomatik geçiş yapmak vb gibi HTML5 özellikleri ekleyebilir misiniz?
C: Hayır, bunlar HTML sürümünün özellikleridir. Bu özellikler Flash istemcisinde çalışmayacaktır.
S: Past battlegrounds (Geçmiş savaş alanlarının) dövüş linklerinin oyun içi sohbete gönderilmesine izin verin.
C: Bunu yapmak artık mümkün.
S: Scroll of Destruction (Yıkım parşömenlerini) quivers öğelerini yıkması için izin verir misiniz?
C: Quivers yok ederken ne tür eşyalar almak istersiniz? Kristaller mi? Bunu bir düşünelim.
S: Lütfen oyuncuların yükseltilmiş evcil hayvanların görünümünü seçmesine izin verin (bazı evcil hayvanlar görünüm olmadan daha iyi görünür).
C: Bu teknik olarak mümkün değil.
Events/Reputation / (Etkinlikler/İtibar)
S: Savaş alanı eksikliği nedeniyle vision interpreters kırmızı madalyasını tamamlamak imkansız. Bunu tamamlayabilmek için görevi yeniden düzenlemeyi deneyebilir misiniz?
C: Bu konudaki seçenekleri zaten değerlendiriyoruz
S: Luck glow etkinliğinde ödül havuzu amaca yönelik olacak şekilde güncellenebilir mi?
C: Etkinliğe daha fazla ödül ekleme planlarımız var.
S: Değerli sandıkların ödül havuzu daha alakalı olacak şekilde güncellenebilir mi? Superprizes artık çok daha düşük değerde.
C: Yakın zamanda sandıklar için legendary items (efsanevi eşyaların) eklendiği genel bir güncelleme yapıldı. Yeni superprizes eklemek için henüz çok erken.
S: Lütfen nadir kartları kart esansına dönüştürmemize izin verin, örneğin şansa bağlı olarak nadir kart başına
5-10 gibi. Bu, eski kartlara daha yüksek bir değer kazandıracak ve sınırlı bulunabilirliği olan kart esanslarının fiyatını düşürecektir.
C: Şu anda bunu uygulamak çok zor.
Player vs. Player - Oyuncu Oyuncuya karşı
S: Meridian vaults'u canlandırmak için değişiklikler yapmayı deneyebilir misiniz? Ayrıca, RU sunucuları ile ortak dövüş alanları etkinliğimiz olacak mı?
C: Storm in Meridian Vaults için bir güncelleme hazırlıyoruz. Ve RU sunucuları ile sunucular arası savaş alanları, kontrolümüz dışındaki nedenlerden dolayı şu anda mümkün değil.
S: Savaş alanları aşırı efekt kullananlar ve savaşları oyalayanlardan dolayı sık sık zorlaşıyor. Oyuncular üzerindeki efektleri sınırlandırmak için storm in the arena gibi etkinlikler yapabilir misiniz?
C: Kısa bir süre önce arenada sınırlı sayıda savaş efekti içeren bir Storm eventi başlattık. Şu anda geliştirilmekte olan benzer bir etkinlik yok.
S: Plateau of Silence storms eventindeki sonsuz oyalama nedeniyle, vuruşlar arası bekleme süresi 10 saniyeye düşürülebilir mi?
C: Teknik olarak mümkün değil.
S: Kazananlar/Kaybedenler için dağıtılacak bir altın havuzu ekleyerek savaş alanlarını canlandırmayı deneyebilir miyiz?
C: Savaş alanlarında bu tür teknikleri kalıcı veya geçici olarak uygulamayı planlamıyoruz.
S: Daha az katılımcıyla başlayan savaş alanları rakip takıma büyük avantaj sağlıyor, örneğin Caves 386'da. Bunu dengelemek için bir şeyler yapılabilir mi?
C: Bunun nasıl düzeltilebileceğini düşünelim.
-
Intermediate
Location: I am in a happy world full of animals without narcissists and bad people.
Occupation: Teacher
Discord'dan yönetici geri bildirimi Mayıs 2023
S: Plateau of Silence, Year 134: DE sunucusundaki oyuncular savaş alanına bir gecikmeyle (genellikle 2 dakika) aktarılır. Bu da Battle Preparation (Savaşa Hazırlık) etkisiyle farm yapabilecekleri süreyi azaltıyor. Adil olması için bu durum düzeltilebilir mi?
C: Şu anda hızlı bir yöntem veya çözüm yok. Ne yazık ki, bir sunucunun diğerinden biraz daha hızlı yüklenmesi söz konusu olabiliyor.
S: Elite Patrol Guards: İnsan baskıncılar düşman şehirine baskın yaparken avantaja sahipler çünkü Elite Patrol Guards'ların etkisi Village Angriyar’da tetiklenmezken, Village of Kingala’da magmarlar için tetikleniyor. Bu durum her iki ırk için de aynı olacak şekilde dengelenebilir mi?
C: Her iki bölgede de aynı şekilde çalışıyor olmalı, konum başına Elite Patrol Guards sayısı farklıydı ve şimdi seviyelendirildi.
S: Lütfen bir savaş alanına katılım için onay aldığımız zaman bildirim sesini geri getirin.
C: Bu konuda bir değişiklik yapmadık. Muhtemelen bölgesel bir sorun olmalı.
S: Lütfen chaotic abyss/sky'a kalıcı kırılmazlık ekleyebilir misiniz, çünkü bu daha fazla oyuncuyu her ikisine de katılmaya teşvik edecektir.
C: Bu, ekipmanın kırılması ve tamir edilebilir olması gereken bir oyundur.
S: Bir savaş alanını teslim etmek için "bağışlama" oylama sistemimiz olması mümkün mü? Eğer bir takım olarak kazanma şansımızın olmadığını fark edersek (ister aşırı güçlü ister sayıca az olalım), düşman takım savaş alanını bitirmeye karar verene kadar acı çekmemek güzel olurdu.
C: Bunun gerçekleşmesi pek olası değil. Bu "savaş oyunu" konseptine aykırıdır. Herkes her zaman teslim olur.
General - Genel
S: Geçmişte "Evet" ifadesi ve "Omuz silkme" ifadesi gibi emojiler vardı. Bunları tekrar kullanma seçeneğimiz olabilir mi?
C: Bunu düşüneceğiz ve bunları oyuna geri getirmeyi değerlendireceğiz.
S: Good ve evil intention elixirs gibi öğelerin son kullanma tarihleri için bildirim alabilir miyiz?
C: Sırt çantalarında bu bilgileri gösteren yeni bir sekme var.
S: Ödül sandıklarındaki ekstra gromdrag binek parçalarını başka eşyalarla veya gromdrag yiyecekleriyle takas etme seçeneği ekleyebilir misiniz?
C: Şu anda bunu eklemeyeceğiz. Not: Gromdrag tılsımı özel olarak 2 veya daha fazla kez toplanabilir ve tılsımın kendisi çeşitli parçalara ayrılabilir. Bunlar değerlidir ve diğer görevler için gereklidir.
S: Lütfen complementary elixir'lerin (devredilmez iksirlerin) elt küpünde birleştirilmesine izin verin.
C: Şimdilik complementary elixirs yükseltme seçeneği eklemeyeceğiz.
S: Geçmişteki bir promosyon, bazı oyuncular için Ten-Folded Chests ve Gilded Chests açtıklarında kalıcı bir çift nal seçeneği sağladı. Dengeyi sağlamak için bu seçenek tüm oyuncular için kullanılabilir mi?
C: Bu, sandıkları açarken ekstra at nalı alabildiğiniz promosyonla mı ilgili? Bu seçenek tüm oyuncular için kalıcı olarak mevcut olmayacaktır. Ancak, promosyonlar şeklinde görünebilir.
S: Binekleri 16. seviyeden daha ileriye yükseltmek için herhangi bir plan var mı? Özellikle de cerradors, dzerugs and scorpolions için.
C: Hayır.
S: Labyrinth codex ve protective gift'i 2 saatlik kutsamalar yerine 1 saatlik kutsamalara dönüştürmek için bir
seçenek ekleyebilir misiniz?
C: Yakın gelecekte böyle bir durum söz konusu değil.
S: 99/1 kırmızı zırhı kırılmaz bir versiyona dönüştürmek için resin'ler olacak mı?
C: Bunu daha fazla araştıracağız.
S: Çoğu zaman, kullanıcı arayüzümüzde seçilen dilden bağımsız olarak, savaş arayüzümüz savaş sırasında
yabancı bir dile dönüşüyor. Bu durum düzeltilebilir mi?
C: Bu soruya şu anda cevap verilemiyor.
S: +11 seviye balıklar için güncellemeler düşünebilir misiniz? Örneğin, mana yenileme veya bazı savaş durumu efektleri.
C: Şu an için böyle bir planımız yok.
S: Yaylar, binekler, madalyonlar ve yüzükler içinde herhangi bir varnish planı var mı?
C: Hayır, şu anda yok.
S: Hepimiz animasyon sürelerini sıfırlamak için dönüşüm iksirleri kullanıyoruz. Kendimiz için dönüşüm iksirlerini gizleme seçeneğine sahip olabilir miyiz? Aynı zamanda düşmanın dönüşüm iksirini görmesini sağlayabilir miyiz? Ayrıca, daha fazla dönüşüm iksiri ekleme planları var mı?
C: Bu, şu anda daha fazla araştıracağımız bir alan değil.
S: Estate (Malikene) için daha fazla yükseltme planları var mı?
C: Belki uzak bir gelecekte.
S: Ephemeral wild growth folio'larının süresi 1 günden daha fazla uzatılabilir mi? Bunları ödül olarak alıyoruz ancak 1 kullanım/gün sınırlaması nedeniyle genellikle kullanamıyoruz, bu nedenle öğenin zamanı geçiyor.
C: Evet, bu bugün RU'da yapıldı ve bir süre sonra UTC'de de gelecek.
Instances - Örnekler
S: Bir instance ile işimiz bittiği zaman daha erken kapatma seçeneği eklemek mümkün mü?
C: Daha hızlı bir bekleme süresi için mi? Fikir ilginç, bunu daha sonraki bir aşamada düşünebiliriz.
S: Plateau of Silence, Year 134: DE sunucusundaki oyuncular savaş alanına bir gecikmeyle (genellikle 2 dakika) aktarılır. Bu da Battle Preparation (Savaşa Hazırlık) etkisiyle farm yapabilecekleri süreyi azaltıyor. Adil olması için bu durum düzeltilebilir mi?
C: Şu anda hızlı bir yöntem veya çözüm yok. Ne yazık ki, bir sunucunun diğerinden biraz daha hızlı yüklenmesi söz konusu olabiliyor.
S: Elite Patrol Guards: İnsan baskıncılar düşman şehirine baskın yaparken avantaja sahipler çünkü Elite Patrol Guards'ların etkisi Village Angriyar’da tetiklenmezken, Village of Kingala’da magmarlar için tetikleniyor. Bu durum her iki ırk için de aynı olacak şekilde dengelenebilir mi?
C: Her iki bölgede de aynı şekilde çalışıyor olmalı, konum başına Elite Patrol Guards sayısı farklıydı ve şimdi seviyelendirildi.
S: Lütfen bir savaş alanına katılım için onay aldığımız zaman bildirim sesini geri getirin.
C: Bu konuda bir değişiklik yapmadık. Muhtemelen bölgesel bir sorun olmalı.
S: Lütfen chaotic abyss/sky'a kalıcı kırılmazlık ekleyebilir misiniz, çünkü bu daha fazla oyuncuyu her ikisine de katılmaya teşvik edecektir.
C: Bu, ekipmanın kırılması ve tamir edilebilir olması gereken bir oyundur.
S: Bir savaş alanını teslim etmek için "bağışlama" oylama sistemimiz olması mümkün mü? Eğer bir takım olarak kazanma şansımızın olmadığını fark edersek (ister aşırı güçlü ister sayıca az olalım), düşman takım savaş alanını bitirmeye karar verene kadar acı çekmemek güzel olurdu.
C: Bunun gerçekleşmesi pek olası değil. Bu "savaş oyunu" konseptine aykırıdır. Herkes her zaman teslim olur.
General - Genel
S: Geçmişte "Evet" ifadesi ve "Omuz silkme" ifadesi gibi emojiler vardı. Bunları tekrar kullanma seçeneğimiz olabilir mi?
C: Bunu düşüneceğiz ve bunları oyuna geri getirmeyi değerlendireceğiz.
S: Good ve evil intention elixirs gibi öğelerin son kullanma tarihleri için bildirim alabilir miyiz?
C: Sırt çantalarında bu bilgileri gösteren yeni bir sekme var.
S: Ödül sandıklarındaki ekstra gromdrag binek parçalarını başka eşyalarla veya gromdrag yiyecekleriyle takas etme seçeneği ekleyebilir misiniz?
C: Şu anda bunu eklemeyeceğiz. Not: Gromdrag tılsımı özel olarak 2 veya daha fazla kez toplanabilir ve tılsımın kendisi çeşitli parçalara ayrılabilir. Bunlar değerlidir ve diğer görevler için gereklidir.
S: Lütfen complementary elixir'lerin (devredilmez iksirlerin) elt küpünde birleştirilmesine izin verin.
C: Şimdilik complementary elixirs yükseltme seçeneği eklemeyeceğiz.
S: Geçmişteki bir promosyon, bazı oyuncular için Ten-Folded Chests ve Gilded Chests açtıklarında kalıcı bir çift nal seçeneği sağladı. Dengeyi sağlamak için bu seçenek tüm oyuncular için kullanılabilir mi?
C: Bu, sandıkları açarken ekstra at nalı alabildiğiniz promosyonla mı ilgili? Bu seçenek tüm oyuncular için kalıcı olarak mevcut olmayacaktır. Ancak, promosyonlar şeklinde görünebilir.
S: Binekleri 16. seviyeden daha ileriye yükseltmek için herhangi bir plan var mı? Özellikle de cerradors, dzerugs and scorpolions için.
C: Hayır.
S: Labyrinth codex ve protective gift'i 2 saatlik kutsamalar yerine 1 saatlik kutsamalara dönüştürmek için bir
seçenek ekleyebilir misiniz?
C: Yakın gelecekte böyle bir durum söz konusu değil.
S: 99/1 kırmızı zırhı kırılmaz bir versiyona dönüştürmek için resin'ler olacak mı?
C: Bunu daha fazla araştıracağız.
S: Çoğu zaman, kullanıcı arayüzümüzde seçilen dilden bağımsız olarak, savaş arayüzümüz savaş sırasında
yabancı bir dile dönüşüyor. Bu durum düzeltilebilir mi?
C: Bu soruya şu anda cevap verilemiyor.
S: +11 seviye balıklar için güncellemeler düşünebilir misiniz? Örneğin, mana yenileme veya bazı savaş durumu efektleri.
C: Şu an için böyle bir planımız yok.
S: Yaylar, binekler, madalyonlar ve yüzükler içinde herhangi bir varnish planı var mı?
C: Hayır, şu anda yok.
S: Hepimiz animasyon sürelerini sıfırlamak için dönüşüm iksirleri kullanıyoruz. Kendimiz için dönüşüm iksirlerini gizleme seçeneğine sahip olabilir miyiz? Aynı zamanda düşmanın dönüşüm iksirini görmesini sağlayabilir miyiz? Ayrıca, daha fazla dönüşüm iksiri ekleme planları var mı?
C: Bu, şu anda daha fazla araştıracağımız bir alan değil.
S: Estate (Malikene) için daha fazla yükseltme planları var mı?
C: Belki uzak bir gelecekte.
S: Ephemeral wild growth folio'larının süresi 1 günden daha fazla uzatılabilir mi? Bunları ödül olarak alıyoruz ancak 1 kullanım/gün sınırlaması nedeniyle genellikle kullanamıyoruz, bu nedenle öğenin zamanı geçiyor.
C: Evet, bu bugün RU'da yapıldı ve bir süre sonra UTC'de de gelecek.
Instances - Örnekler
S: Bir instance ile işimiz bittiği zaman daha erken kapatma seçeneği eklemek mümkün mü?
C: Daha hızlı bir bekleme süresi için mi? Fikir ilginç, bunu daha sonraki bir aşamada düşünebiliriz.
-
Cihazı kullandıktan sonra size bir bölge belirtiyor ve orada bir instance olacaktır. Normal şartlarda bu instance ger 20 saatte bir 4 boyunca erişilebilir. Sizden ricam, size bölge belirtildikten sonra 20-24 saat sonrasında tekrardan cihazı kullanarak yeni bir bölge verip vermeyeceğini kontrol etmeniz. Eğer ki size yeni bir bölge vermeyip aynı bölgeyi gösteriyorsa muhtemelen bu instance'a girmediğiniz içindir. Ayrıca, bu bölgenin, kendi ırkınız ve düşman ırkının bölgelerinden herhangi biri olacağını unutmayın. Detaylı Guide için BURAYA tıklayabilirsiniz. Başka sorularınız olursa lütfen Mentor Ekibi'ne danışmaktan çekinmeyiniz.ıyı oyunlar herkese bu hayranda gorevı yapmamız ısıtenen 25 kagıdı toplamamız ıcın bızı bolgelere gonderıyor mesela ben gonderdıgı bolgeyı beyenmedım yada yapamadım yenı golgenın degısmesı ıcın kac gun beklemem gerekıyor cevap yazarsanız sevınırım
We are looking for new Mentor Candidates. If you are confident in your knowledge and like to help, you can apply HERE !
MAGMAR HEAD MENTOR
MAGMAR HEAD MENTOR
kart destesı
https://warofdragons.com/artifact_info.php?artikul_id=35980 ıyı oyunlar bu destenın yapılısına yardım edermısınız
normalde destelerın yapılısı ıcın koleksıyon bolumunde kartların bulundugu bolum olur ama bu destenınkını bulamadım
şimdiden tesekurler
normalde destelerın yapılısı ıcın koleksıyon bolumunde kartların bulundugu bolum olur ama bu destenınkını bulamadım
şimdiden tesekurler
deste linki
https://warofdragons.com/info/library/in…bj=cat&id=266#2
buldum ısteyen olursa burdan baksın
buldum ısteyen olursa burdan baksın
Intermediate
Location: I am in a happy world full of animals without narcissists and bad people.
Occupation: Teacher
Discord'dan yönetici geri bildirimi Temmuz 2023
Player vs. Player - Oyuncu Oyuncuya karşı
S: Victor’s path görevi(Unity token için haftalık görev) CC386'da da çalışabilir mi ?
C: Hayır. Bu tür kısıtlamaların geçmiş savaş alanlarında olması amaçlanmıştır.
S: Oyuncuların diğer oyunculardan kaçınmaya çalışmaması için etkinlikler olurken arena sırasını gizleyebilir misiniz?
C: Bunu düşüneceğiz.
S: Efsanevi kırmızı zırh için yeniden çalışma veya dövüş stillerini daha fazla dengeleme planı var mı? Yüksek seviyelerde dövüşler genellikle uzun sürüyor. Bu, özel bir Glaze ile azaltılabilir(Dodger Glaze'i her vuruşta zehirleme şansı olması gibi).
C: Genel olarak, gelecekte kırmızı zırh için planlarımız var.
General - Genel
S: Avlanırken yaratıkların geri vuruş süresini azaltabilir misiniz?
C: Bu genel bir ayar değildir. Her yaratığın farklı bir davranışı vardır. Evet, bazıları oyalar.
S: Fair haberleri için mevcut olan ürünler de görseller kullanabilir misiniz? Genellikle yayınlanan ürünler mevcut değil.
C: Bunu dikkate alacağız.
S: Complementary extracts (Devredilemez iksirler: Güç, vampir-kan iksiri vb) normal versiyonlar gibi 19. seviyede mevcut olacak mı?
C: Evet, bu yapılacak.
S: Yaratıkların ortaya çıkma oranını artırabilir misiniz?
C: Hayır.
S: Fuarlardaki (fairs) ilerleme çubukları neden her seferinde sıfırlanıyor? Düşük seviyeler için biriktirme toplamı oldukça yüksek.
C: Promosyonun bir parçası olarak bir ölçekte değerli bir hediye almak için, oyuncuların o ölçeği 99/100'de bırakıp beklemek yerine sıfırdan doldurmaları gerekecektir.
S: Premium için ek özelliklere sahip olabilir miyiz? Örneğin, daha fazla efekt seti.
C: Gelecekte premium için yeni özellikler olacak.
S: Kennels'da avlanma seçeneğini kullanırken, evcil hayvan esansları (pet essences) alma seçeneğimiz olabilir mi?
C: Muhtemelen hayır.
S: Lütfen enerji iksirlerini daha fazla yükseltmek için bir seçenek yapabilir misiniz? Belki bir kerede 200-300 enerji olarak.
C: Bunu dikkate alacağız.
S: Bu kadar çok yeni itibar (reputation) ile beraber yeni itibar ödülleri de görecek miyiz?
C: Evet
S: Rare emoticon certificates kullanmak için daha fazla seçenek olacak mı? Tüm var olan ifadeleri satın aldıktan sonra bu sertifikanın hiçbir faydası kalmıyor.
C: Gelecekte daha fazla seçenek olabilir.
S: Eski itibarlar (reputations) daha fazla fayda sağlayacak şekilde yeniden yapılandırılabilinir mi? Örneğin, görevler de daha fazla quicksilver istiyor, bu nedenle juggernaut itibarı kaynak başına daha fazla quicksilver verebilir mi?
C: Hayır, quicksilver zaten oyuncuların sırt çantalarında bol miktarda bulunuyor. Ayrıca kaynak fuarlarında (resource fairs) altın karşılığında satılıyor.
S: Oyun 20. seviyeden ileriye gidecek mi?
C: 21. seviye olmayacak.
S: Evcil hayvan deneyim iksirlerini (pet experience elixirs) birleştirmek için bir elt cube tarifi ekleyebilir misiniz?
C: Evet.
S: Görünmez olduğumuz zaman hareket ettikçe konumunuzu gösteriyor. Önceden bu tam zamanlı olarak güncellenmiyordu. Bu durum tersine çevrilebilir mi?
C: Bunu daha fazla araştıracağız.
S: Kadın karakterlere özel Anlagrissa olduğu gibi, erkek karakterlere özel bir binek olacak mı?
C: Bu pek olası değil.
S: Sihirli değnek (magic wand) +16 seviye oyuncular için +16 elder blessing alacak şekilde güncellenebilir mi?
C: Gelecekte mümkün olabilir.
S: Kretch defender veya feigned ruse iksirlerini yasaklama veya sınırlama ya da en fazla hasara sahip oyuncu için kafa derisi olarak sayılacak şekilde güncelleme mümkün olabilir mi?
C: Yakın zamanda kretch defenders üzerinde yeniden çalışmayacağız.
S: Konumu (location) 1-2 yer daha genişletmek ya da sadece konumda daha fazla ateş çiçeğinin ortaya çıkması gibi bir düşünce var mı?
C: Hayır. Her kaynağın kendi şansı ve ortaya çıkmak için bekleme süresi vardır. Nadir bir kaynağı nadir yapan da budur.
S: Görünmezlik (invisible) kullanırken dönüşüm iksirini seçmemiz münkün olacak mı? Genellikle invisible dönüşümü normal metamorphosis iksirlerinden daha yavaş.
C: Gelecekte, evet.
S: Klan Talent Treatise'yi düşürmek için bir seçenek olabilir mi? Yanlış bir tıklama olursa çok maliyetli olabilir, bu yüzden bunu geri alabilmek iyi olurdu.
C: Güçlü bir Treatise'yi zayıf bir versiyona düşürmek? Gelecekte evet.
Instances - Örnekler
S: Land of Oblivion'a daha fazla 14. seviye Kroffdor eklenebilir mi? çünkü çok az yaratık var ve başka yaratığın ortaya çıkmasını beklerken zaman kaybediliyor.
C: Bunu değiştirmeyeceğiz.
Player vs. Player - Oyuncu Oyuncuya karşı
S: Victor’s path görevi(Unity token için haftalık görev) CC386'da da çalışabilir mi ?
C: Hayır. Bu tür kısıtlamaların geçmiş savaş alanlarında olması amaçlanmıştır.
S: Oyuncuların diğer oyunculardan kaçınmaya çalışmaması için etkinlikler olurken arena sırasını gizleyebilir misiniz?
C: Bunu düşüneceğiz.
S: Efsanevi kırmızı zırh için yeniden çalışma veya dövüş stillerini daha fazla dengeleme planı var mı? Yüksek seviyelerde dövüşler genellikle uzun sürüyor. Bu, özel bir Glaze ile azaltılabilir(Dodger Glaze'i her vuruşta zehirleme şansı olması gibi).
C: Genel olarak, gelecekte kırmızı zırh için planlarımız var.
General - Genel
S: Avlanırken yaratıkların geri vuruş süresini azaltabilir misiniz?
C: Bu genel bir ayar değildir. Her yaratığın farklı bir davranışı vardır. Evet, bazıları oyalar.
S: Fair haberleri için mevcut olan ürünler de görseller kullanabilir misiniz? Genellikle yayınlanan ürünler mevcut değil.
C: Bunu dikkate alacağız.
S: Complementary extracts (Devredilemez iksirler: Güç, vampir-kan iksiri vb) normal versiyonlar gibi 19. seviyede mevcut olacak mı?
C: Evet, bu yapılacak.
S: Yaratıkların ortaya çıkma oranını artırabilir misiniz?
C: Hayır.
S: Fuarlardaki (fairs) ilerleme çubukları neden her seferinde sıfırlanıyor? Düşük seviyeler için biriktirme toplamı oldukça yüksek.
C: Promosyonun bir parçası olarak bir ölçekte değerli bir hediye almak için, oyuncuların o ölçeği 99/100'de bırakıp beklemek yerine sıfırdan doldurmaları gerekecektir.
S: Premium için ek özelliklere sahip olabilir miyiz? Örneğin, daha fazla efekt seti.
C: Gelecekte premium için yeni özellikler olacak.
S: Kennels'da avlanma seçeneğini kullanırken, evcil hayvan esansları (pet essences) alma seçeneğimiz olabilir mi?
C: Muhtemelen hayır.
S: Lütfen enerji iksirlerini daha fazla yükseltmek için bir seçenek yapabilir misiniz? Belki bir kerede 200-300 enerji olarak.
C: Bunu dikkate alacağız.
S: Bu kadar çok yeni itibar (reputation) ile beraber yeni itibar ödülleri de görecek miyiz?
C: Evet
S: Rare emoticon certificates kullanmak için daha fazla seçenek olacak mı? Tüm var olan ifadeleri satın aldıktan sonra bu sertifikanın hiçbir faydası kalmıyor.
C: Gelecekte daha fazla seçenek olabilir.
S: Eski itibarlar (reputations) daha fazla fayda sağlayacak şekilde yeniden yapılandırılabilinir mi? Örneğin, görevler de daha fazla quicksilver istiyor, bu nedenle juggernaut itibarı kaynak başına daha fazla quicksilver verebilir mi?
C: Hayır, quicksilver zaten oyuncuların sırt çantalarında bol miktarda bulunuyor. Ayrıca kaynak fuarlarında (resource fairs) altın karşılığında satılıyor.
S: Oyun 20. seviyeden ileriye gidecek mi?
C: 21. seviye olmayacak.
S: Evcil hayvan deneyim iksirlerini (pet experience elixirs) birleştirmek için bir elt cube tarifi ekleyebilir misiniz?
C: Evet.
S: Görünmez olduğumuz zaman hareket ettikçe konumunuzu gösteriyor. Önceden bu tam zamanlı olarak güncellenmiyordu. Bu durum tersine çevrilebilir mi?
C: Bunu daha fazla araştıracağız.
S: Kadın karakterlere özel Anlagrissa olduğu gibi, erkek karakterlere özel bir binek olacak mı?
C: Bu pek olası değil.
S: Sihirli değnek (magic wand) +16 seviye oyuncular için +16 elder blessing alacak şekilde güncellenebilir mi?
C: Gelecekte mümkün olabilir.
S: Kretch defender veya feigned ruse iksirlerini yasaklama veya sınırlama ya da en fazla hasara sahip oyuncu için kafa derisi olarak sayılacak şekilde güncelleme mümkün olabilir mi?
C: Yakın zamanda kretch defenders üzerinde yeniden çalışmayacağız.
S: Konumu (location) 1-2 yer daha genişletmek ya da sadece konumda daha fazla ateş çiçeğinin ortaya çıkması gibi bir düşünce var mı?
C: Hayır. Her kaynağın kendi şansı ve ortaya çıkmak için bekleme süresi vardır. Nadir bir kaynağı nadir yapan da budur.
S: Görünmezlik (invisible) kullanırken dönüşüm iksirini seçmemiz münkün olacak mı? Genellikle invisible dönüşümü normal metamorphosis iksirlerinden daha yavaş.
C: Gelecekte, evet.
S: Klan Talent Treatise'yi düşürmek için bir seçenek olabilir mi? Yanlış bir tıklama olursa çok maliyetli olabilir, bu yüzden bunu geri alabilmek iyi olurdu.
C: Güçlü bir Treatise'yi zayıf bir versiyona düşürmek? Gelecekte evet.
Instances - Örnekler
S: Land of Oblivion'a daha fazla 14. seviye Kroffdor eklenebilir mi? çünkü çok az yaratık var ve başka yaratığın ortaya çıkmasını beklerken zaman kaybediliyor.
C: Bunu değiştirmeyeceğiz.
-
Admin Geri Bildirimleri - Discord - Ağustos 2023
Player vs. Player - Oyuncu Oyuncuya karşı
S: Geçmiş Savaş alanlarından Achievement(Başarı) kazanma opsiyonu olacak mı?
C: Belki gelecekte, şu anda bunun için bir plan yok.
General - Genel
S: Run(Taş) aktarım parşömenlerine benzer şekilde, Perfect bezels aktarmak içinde bir parşömen yapabilir misiniz?
C: Bunu gelecekte yapmamız mümkün ancak şimdilik böyle bir planımız yok.
S: Irk Transferi ile ilgili herhangi bir eylem düşünüyor musunuz? Irklar şuanda oldukça dengesiz.
C: Durumu incelemek ve herkes için uygun bir çözüm bulmak için daha fazla zamana ihtiyacımız var.
S: Elt Küpü: Şehir dükkanındaki çağrı madalyonlarını ekleyerek saldırı madalyonu yapma seçeneğine sahip olabilir miyiz? Muhtemelen 5 çağrı madalyonu = 5 saldırı madalyonu gibi bir şey.
C: Şu ana kadar böyle bir şey planlanmadı.
S: Tüm Karanlık iksirlerin(Dark Elixirs) 1 Ağustos'ta süresi dolduğunda Karanlık Hayat İksirinden(Dark Elixirs of Life) 30 günlük ömrü kaldırabilir misiniz? Diğer karanlık iksirlerin ömrü yok. (https://warofdragons.com/artifact_info.p…ct_id=977483158)
C: Bununla ilgileneceğiz.
S: Treaure Hunter Reputation(Hazine avcısı itibarı) sandıklarını açma süresini azaltabilir misiniz?
C: Bu öneri hakkında düşüneceğiz.
S: Rus sunucusundakine benzer bir etkinlik takvimimiz olabilir mi?
C: Etkinlikleri(Events) paralel olarak başlatmaya çalışıyoruz ve bunu yapmaya devam etmeyi planlıyoruz, bu arada Rus etkinlik takvimini kullanabilirsiniz. Ancak bazı içerikler UTC sunucusunda biraz gecikmeli olarak yayınlanır ve aynı anda başlatılamaz.
S: Açık arttırmada(Auction) filtreleme için yeni bir seçeneğimiz olabilir mi? : Klan/İttifak üyelerine göre filtreleme
C: Şu anda açık arttırma için planlanan bir değişiklik yok.
S: Bu itemleri tekrar satın almak için bir seçenek olacak mı?
https://warofdragons.com//artifact_info.php?artikul_id=20757
https://warofdragons.com//artifact_info.php?artikul_id=11238
https://warofdragons.com/artifact_info.php?artikul_id=10494
C: Bunu düşüneceğiz.
S: "Might Deck"i haftada birden fazla kez kullanabilecek veya daha uzun sürecek şekilde yükseltme seçeneği olacak mı?
C: Bunu bir olasılık olarak gör ardı etmeyeceğiz ancak şimdilik böyle bir şey planlanmıyor.
S: Kaynak toplama süresini azaltmak için bir opsiyonumuz olabilir mi? Belki bir kural, iksir veya ayar.
C: Şu anda kaynak toplama süreci dengeli görünüyor ancak durumu kesinlikle inceleyeceğiz ve herhangi bir şeyi değiştirmemiz gerekip gerekmediğini değerlendireceğiz.
S: Bileziklerle(Bracers) ilgili olan tüm öğeler için, tutarlı olması için eldiven(gauntlets) yerine bilezik olarak adlandırılabilir mi?
C: Lütfen bu raporları Technical Support'a gönderin ve geçerli olması halinde gerekli düzeltmeleri yapacağız.
S: Invisible'ken(Görünmezken) negatif büyü atmanın mümkün olmaması için bir değişiklik yapabilir misiniz?
C: Bu planlanmamıştır.
S: Oyun hala kullanıcı arayüzü seçenekleri altında seçili olmayan dillerde yanıtlar veriyor. Bu durum düzeltilebilir mi?
C: Her oyuncunun sistem mesajlarını kullanıcı arayüzü seçeneklerindeki seçilen dilde aldığı anlaşılmalıdır. Teknik sınırlamalar nedeniyle bu durum şuanda düzeltilemez. Bununla birlikte, bazı kullanıcı arayüzü sorunları düzeltilebilir ancak bunların nokta nokta düzeltilmesi gerekir. Bu nedenle Technical Support'a ayrıntılı raporlar gönderebilirseniz çok memnun oluruz.
S: Rünleri ve bezelleri(Runes/Bezels) yükseltmeyi daha az sıkıcı hale getirmek için bir seçenek ekleyebilir misiniz? Örneğin; Zırhı seçin ardından kullanılacak element miktarını seçin.
C: Öncelikle teknik sınırlamaları incelememiz gerekiyor ve eğer sorun yoksa uygulama hakkında düşüneceğiz.
S: Lütfen 02.00'da ki günlük Lag'ı(Gecikmeyi) düzeltin.
C: Şu anda gönüllü ekibimiz tüm bilgileri tek bir belgede topluyorlar. Bildirmek istediğiniz bir şey varsa onları iletin.
Sunucudaki durumu günlük olarak izlemeye devam edeceğiz ve kendi taramızda bir sorun fark edersek mümkün olan en kısa sürede harekete geçeceğiz.
S: Altın potları(Pots of Gold) dondurulabilir ya da yaşam süresi kaldırılabilir mi?
C: Şu anda böyle bir değişiklik planlanmıyor.
S: Lütfen Oyun istemcisini(Game Client) düzeltin. İstemcideki yükleme süreleri tarayıcıya kıyasla önemli ölçüde daha yavaş. Alternatif olarak, lütfen istemci işlevlerinin tarayıcılarda kullanılmasına izin verin.
C: Güncellenmiş istemcinin ne zaman kullanıma sunulacağı hakkında henüz bilgi veremiyoruz ancak şu anda bunun üzerinde çalışıyoruz.
S: Lütfen savaş alanları(Battlefields) için sunucu içi seçeneceğini(Interserver option) kaldırın çünkü artık gerekli değil ve sadece oyuncuları ayırıyor.
C: Bildiğimiz kadarıyla bu zaten düzeltildi. Başka bir şey varsa lütfen Technical Support'a ayrıntılı bir rapor yazın, bu sorunu hızlı bir şekilde çözmeye çalışacağız.
Player vs. Player - Oyuncu Oyuncuya karşı
S: Geçmiş Savaş alanlarından Achievement(Başarı) kazanma opsiyonu olacak mı?
C: Belki gelecekte, şu anda bunun için bir plan yok.
General - Genel
S: Run(Taş) aktarım parşömenlerine benzer şekilde, Perfect bezels aktarmak içinde bir parşömen yapabilir misiniz?
C: Bunu gelecekte yapmamız mümkün ancak şimdilik böyle bir planımız yok.
S: Irk Transferi ile ilgili herhangi bir eylem düşünüyor musunuz? Irklar şuanda oldukça dengesiz.
C: Durumu incelemek ve herkes için uygun bir çözüm bulmak için daha fazla zamana ihtiyacımız var.
S: Elt Küpü: Şehir dükkanındaki çağrı madalyonlarını ekleyerek saldırı madalyonu yapma seçeneğine sahip olabilir miyiz? Muhtemelen 5 çağrı madalyonu = 5 saldırı madalyonu gibi bir şey.
C: Şu ana kadar böyle bir şey planlanmadı.
S: Tüm Karanlık iksirlerin(Dark Elixirs) 1 Ağustos'ta süresi dolduğunda Karanlık Hayat İksirinden(Dark Elixirs of Life) 30 günlük ömrü kaldırabilir misiniz? Diğer karanlık iksirlerin ömrü yok. (https://warofdragons.com/artifact_info.p…ct_id=977483158)
C: Bununla ilgileneceğiz.
S: Treaure Hunter Reputation(Hazine avcısı itibarı) sandıklarını açma süresini azaltabilir misiniz?
C: Bu öneri hakkında düşüneceğiz.
S: Rus sunucusundakine benzer bir etkinlik takvimimiz olabilir mi?
C: Etkinlikleri(Events) paralel olarak başlatmaya çalışıyoruz ve bunu yapmaya devam etmeyi planlıyoruz, bu arada Rus etkinlik takvimini kullanabilirsiniz. Ancak bazı içerikler UTC sunucusunda biraz gecikmeli olarak yayınlanır ve aynı anda başlatılamaz.
S: Açık arttırmada(Auction) filtreleme için yeni bir seçeneğimiz olabilir mi? : Klan/İttifak üyelerine göre filtreleme
C: Şu anda açık arttırma için planlanan bir değişiklik yok.
S: Bu itemleri tekrar satın almak için bir seçenek olacak mı?
https://warofdragons.com//artifact_info.php?artikul_id=20757
https://warofdragons.com//artifact_info.php?artikul_id=11238
https://warofdragons.com/artifact_info.php?artikul_id=10494
C: Bunu düşüneceğiz.
S: "Might Deck"i haftada birden fazla kez kullanabilecek veya daha uzun sürecek şekilde yükseltme seçeneği olacak mı?
C: Bunu bir olasılık olarak gör ardı etmeyeceğiz ancak şimdilik böyle bir şey planlanmıyor.
S: Kaynak toplama süresini azaltmak için bir opsiyonumuz olabilir mi? Belki bir kural, iksir veya ayar.
C: Şu anda kaynak toplama süreci dengeli görünüyor ancak durumu kesinlikle inceleyeceğiz ve herhangi bir şeyi değiştirmemiz gerekip gerekmediğini değerlendireceğiz.
S: Bileziklerle(Bracers) ilgili olan tüm öğeler için, tutarlı olması için eldiven(gauntlets) yerine bilezik olarak adlandırılabilir mi?
C: Lütfen bu raporları Technical Support'a gönderin ve geçerli olması halinde gerekli düzeltmeleri yapacağız.
S: Invisible'ken(Görünmezken) negatif büyü atmanın mümkün olmaması için bir değişiklik yapabilir misiniz?
C: Bu planlanmamıştır.
S: Oyun hala kullanıcı arayüzü seçenekleri altında seçili olmayan dillerde yanıtlar veriyor. Bu durum düzeltilebilir mi?
C: Her oyuncunun sistem mesajlarını kullanıcı arayüzü seçeneklerindeki seçilen dilde aldığı anlaşılmalıdır. Teknik sınırlamalar nedeniyle bu durum şuanda düzeltilemez. Bununla birlikte, bazı kullanıcı arayüzü sorunları düzeltilebilir ancak bunların nokta nokta düzeltilmesi gerekir. Bu nedenle Technical Support'a ayrıntılı raporlar gönderebilirseniz çok memnun oluruz.
S: Rünleri ve bezelleri(Runes/Bezels) yükseltmeyi daha az sıkıcı hale getirmek için bir seçenek ekleyebilir misiniz? Örneğin; Zırhı seçin ardından kullanılacak element miktarını seçin.
C: Öncelikle teknik sınırlamaları incelememiz gerekiyor ve eğer sorun yoksa uygulama hakkında düşüneceğiz.
S: Lütfen 02.00'da ki günlük Lag'ı(Gecikmeyi) düzeltin.
C: Şu anda gönüllü ekibimiz tüm bilgileri tek bir belgede topluyorlar. Bildirmek istediğiniz bir şey varsa onları iletin.
Sunucudaki durumu günlük olarak izlemeye devam edeceğiz ve kendi taramızda bir sorun fark edersek mümkün olan en kısa sürede harekete geçeceğiz.
S: Altın potları(Pots of Gold) dondurulabilir ya da yaşam süresi kaldırılabilir mi?
C: Şu anda böyle bir değişiklik planlanmıyor.
S: Lütfen Oyun istemcisini(Game Client) düzeltin. İstemcideki yükleme süreleri tarayıcıya kıyasla önemli ölçüde daha yavaş. Alternatif olarak, lütfen istemci işlevlerinin tarayıcılarda kullanılmasına izin verin.
C: Güncellenmiş istemcinin ne zaman kullanıma sunulacağı hakkında henüz bilgi veremiyoruz ancak şu anda bunun üzerinde çalışıyoruz.
S: Lütfen savaş alanları(Battlefields) için sunucu içi seçeneceğini(Interserver option) kaldırın çünkü artık gerekli değil ve sadece oyuncuları ayırıyor.
C: Bildiğimiz kadarıyla bu zaten düzeltildi. Başka bir şey varsa lütfen Technical Support'a ayrıntılı bir rapor yazın, bu sorunu hızlı bir şekilde çözmeye çalışacağız.
We are looking for new Mentor Candidates. If you are confident in your knowledge and like to help, you can apply HERE !
MAGMAR HEAD MENTOR
MAGMAR HEAD MENTOR
Evet, 16 lvl frame'de istenen doğru itemi fuardan satın alarak, istenilen diğer malzemeleri de hazırlayarak kırmızı item yapabilirsiniz.fuarda satılan takaslanamayan mor itemlerle 99/1 lik 16 lvl kırmızı item yapılabiliyor mu ?
We are looking for new Mentor Candidates. If you are confident in your knowledge and like to help, you can apply HERE !
MAGMAR HEAD MENTOR
MAGMAR HEAD MENTOR
Merhaba,herkese ıyı oyunlar yenı yer acıldıgından berı hızlı hızlı gecısın rahalıgını sadece o bolgede yasamamızın duzeltılmesını ısıtıyorum umarm duzelır ve feoda her yerde gecısler hızlanır
Fikrinizi bu BAŞLIK altında paylaşabilirsiniz. Daha efektif olur. Ayrıca Discord kullanıyorsanız bu kanalda da fikrinizi belirtebilirsiniz. Adminler buraları takip ediyor ve oyuncuların taleplerine göre soru-cevap şeklinde mümkün olup olamayacağını belirtiyorlar.
We are looking for new Mentor Candidates. If you are confident in your knowledge and like to help, you can apply HERE !
MAGMAR HEAD MENTOR
MAGMAR HEAD MENTOR